Paus

Helt sjukt. Jag och Sofie gick upp halv 9 igår morse, Kretansk tid, alltså halv 8 svensk tid. Slumrade lite på stranden. Slumrade lite på bussen, flyget och lite på Kastrup. Men inte sovit helt förutom någon timme sammanlagt sen fredags natt.
Sofie och jag har pendlat mellan, övertrötthet, sura, övertrötthet, arga och överttrötthet. Haha, jaja.
Kom hem vid 11 imorse, kalas vid 1 hos farmor o nu pluggar jag matte.

Bestämt mig för paus nu. Kolla när Hanna hoppar ny häst sen göra mer matte. Gå o lägga sig hade kanske vart bra med? Men jag är inte trött längre, vad hände?! Borde ju stupat för länge sen, jaja.. Övertröttheten har nog tagit över igen.

Skriver mer om Kreta en annan dag. Kan iaf säga över 30 grader varje dag, hoooot. Här är det regn nu, brrr :(

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0