Tisdag

God Morgon God Moooorgon.
Sista dagen av freedom, imon börjar min skola. Hjälp!

Ska strax börja måla, igen. Börjar tröttna, och hoppas verkligen rummet är färdigt när jag kommer hem från Kreta, annars..... Nejmen, jag trodde det nästan skulle va klart efter Falsterbo, vilket är flera veckor sen.. Men jaa, då va det ju för varmt, men ändå.
Solen lyser iaf idag och jag kan stå ute o måla golvlisterna, super!

Nej, är väl lika bra jag börjar så jag blir färdig..

I helgen är det Global Champions Tour i Valkenswaard. Gud va kul! Skit att man missar det!

Söta Alwin förra sommaren!

xx

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jennie! Jag saknar oss och Holland. Kubke, film-mys, passa Alwin, ryttarfesterna, Albert Heijn. Jaa, oss! <3

Vi får höras snart tycker jag. Dags för en visit i Linköping kanske? ;)

Fasen va tråkigt med skolan, men kanske kul att få något att göra?!



Kul att familjen gillade tacopajen :D

PUSSSSSSS!

2010-08-11 @ 14:25:50
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0