Snicksnack

Vet inte riktigt vad som hänt med mig. Men jag blir så sjukt rastlös, så himla fort! Innan tyckte jag det var skönt o vara hemma och göra ingenting, Nu kliar det i fingrarna, för att ha ngt o göra, helst jätte mycket.
Jag måste nog skaffa mig fler hobbies eller ett jobb. Eller fler vänner bara. Haha, sorgligt.

De senaste veckan kan man väl sammanfatta med skola, träning, promenader, plugg och tristess!

What else? Nae, inget.

Det värsta är att jag inte hittar min sladd till datorn, från mobilen så jag kn lägga in mer musik. Jag som hade fixat bra peppningsmusik. Skit med!

Laater

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

på torsdag blir det shopping med mig så då har du roligt ;) känner lite samma btw.. jobbigt :/ men sånna stunder har man också i livet.. love ya <3

2010-08-31 @ 21:39:28
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Jossan

Snaaaart LINKAN :D

Du förresten, kan inte du skicka partylistan från holland? Den är ju typ grymmast. Yey!

2010-09-01 @ 23:42:14
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0