O jag kör o kör o kör

Igår som sagt. Josse åkte hem. Lämnade vår familj. Kubke. Bob sa upp sig o stack. Jaha. Ännu en till innan Spanien. Tråkigt. Men har löst sig nu o bästa Maja kommer ner igen. Wiiihou :D

Idag är jag ledig. Men tog ingen sovmorgon för det. Även att vi var ute igår. Förresten så körde jag Kate's bil! Tänker ni väl "vadå då, vad är det med det?!" Men det är en engelskbil dvs att ratten sitter på högersidan. Lite annorlunda o lustigt i början. Men påvägen hem från Kubke körde jag som en gud! Haha

Jo, iaf. Ingen sovmorgon. Klockan ringde halv 8, snoozade en gång sen gick jag upp, klädde på mig, fixade frukost o tog med mig och begav mig till Bryssel och den Svenska ambassaden där. Irrade omkring i Bryssels centrum ett tag för jag glömde svänga där gps'en ville att jag skule svänga osv. Tror jag körde på en taxi och buss gata också, med polisen framför mig, toppen! Men hittade tillslut, och hem också. Man blir väldigt glad när man ser den Holländska skylten sen kan jag lova, för då vet man att man är hemma om ca 5-10 minuter!

Sedan dess har jag som sagt vart o handlat. Nu sk jag slänga i 3:e maskinen med tvätt sen bada. Ha hemma spa tänkte jag :)
Sen ikväll natt ska jag hämta en ny tjej i Weeze. Mycket körnde idag. Får nog försöka sova en stund sen.
Ciao bella!

Från i Roggel i fredags. Hade lite förfest i Cecile's fina lastbil!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul att hon ändrade sig :P O vem är den andra du ska hämta? =)

2010-02-01 @ 20:44:26
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: RESESNACK

vilken söt bild :)

2010-02-03 @ 13:53:44
URL: http://resesnack.wordpress.com
Postat av: Louise - Living in Turkey

Förlåt jag uppfattade ingen fråga men jag skämdes så nu så jag gick tillbaka och letade upp din kommentar.



Körde du verkligen på en taxi och en buss?

Jag har fått för mig att Bryssel påminner om Sverige ganska mycket, stämmer det? Och hur är det att köra bil på "fel sida" egentligen, inne i bilen alltså? Måste vara lite läskigt ju.



Hoppas du har det bra där borta!

Kramar Louise

2010-02-03 @ 21:13:10
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: RESESNACK

svar: om jag inte minns helt fel hade du kommenterat min blogg och det var så jag hamnade på din blogg :)

2010-02-05 @ 00:30:42
URL: http://resesnack.wordpress.com
Postat av: Leia ♥

Ledighet är alltid skönt. :)

2010-02-05 @ 15:14:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Jo det var så jag tänkte med. Jag har också jättesvårt att uppskatta avstånd. Jag vet hur långt det är till en plats jag har varit på innan i ex. minuter/timmar osv. (gångväg, i bil eller så)

Men att uppskatta en mötande bil hur när jag är den, plus att inte ha den på min sida utan med ett säte emellan. nej usch och fy, jag hade ALDRIG klarat av att köra som du gör. Bra jobbat!



Nu är det jättekallt, runt 10-13 grader på dagaran. Vilket betyder att jag är jättebortskämd när det gäller vädret för i Sverige är det ju halvt storm.



Kram Louise

2010-02-05 @ 21:14:23
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0