Grafitti

Okej, för en gångs skull har det hänt massor! Alla inte så himla roliga kanske..
Lördagskväll skrev jag sist ja. Gick o la mig vid 10 halv 11, somnade typ direkt. Dennis skällde lite, orkade inte gå upp, hörde ju ändå inget. Tror jag hörde någon häst banka på boxdörren långt borta men orkade inte bry mig om det. Sen på söndagsmorgonen hr det vart någon som sprayat hakkors o två andra symboler på ena stallväggen vid höet.
Christine som jobbade då sa till MArtine som ringde polisen o de hittade de som gjort det typ direkt. Var bara till att följa spåren i snön + att dom hade sprayat i snön där de gått, ändå till huset där de bodde! Hur jävla smarta va dom då!? Får väl se vad som händer med dom..

Skjutsade Josse till flyget igår, smartot hade bokat flyg som gick i torsdags, haha. Så fick boka ett till igår då det var tänkt hon skulle åka. Passade Alwin som vanligt. Lagade mat. Slappade i soffan med popcorn framför Charlies änglar. Sen bestämde vi oss för kööööpke! Var sådär, bra musik i början när vi hängde i baren o sen när vi väl dansade var det inte lika bra, men jaja. man kan inte få allt!

Ska en sväng till veldhoven för att handla och posta pass. Uppdaterar mer sen. Later!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, vilka idioter det finns då! :P

2010-02-01 @ 16:17:02
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0