packapacka

jag orkar inte mera. packa alltså, man blir helt trött! O är inte färdig än.
Men Kate tyckte iaf inte jag hade så mycket, det känns bra, haha!

Frågan är om jag inte måste packa färdigt nu ikväll, för imon ska jag morgonfodra sen hade jag tänkt duscha håret då. Så sent som möjligt. Lär ju ta några dagar innan man får chans till en dusch. Fräscht! :D
Ja, sen är det jobb o packa in det sista i den vita lastbilen. När den svarta kommer tillbaka efter tävling ska den packas om och sen ska tolv hästar fixas o på lastbilarna.
Halvt upp. Nästaan fullt!

Okej, så för er som inte vet. Imorgon kväll kör vi mot södra Spanien och Sunshine Tour! Hästtävlingar i 5-6 veckor. Jag ska ha Alwin större delen av tiden, men sen blir det hästarna på heltid i ca 2 veckor. Kul! Jag gillar när det varierar :)
Åker lastbil ner, beräknas komma fram på tisdag någongång, tror jag. Kollen här jaa!

21 mars är tävlingarna slut o då ska vi packa ihop oss o dra oss hemåt. Holland alltså ;) Hoppas på att jag hittar något Internet så jag kan blogga lite o ha kontakt med världen utanför.

Packat Alwins kläder. Ska packa säng, täcke, kudde, leksaker, vagn o mat imon tänkte jag. Alltså förstår ni hur mycket grejer det är?! Kläder osv till 5 vuxna och ett barn. Sen grejer till hästarna, 12 hästar ska som sagt med. Mat, spån, hö, täcken, spannar till mat o vatten, skottkärra, grep, sadlar, träns osv osv osv. Listan kan göras lång!

Nej. fan. Får väl packa färdigt nu så jag kan gå o lägga mig.
Får se om jag hinner blogga ngt mer imon, annas hoppas jag vi hörs i spanien. det löser sig alltid :)
Puuss!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ärligt talat glad att jag inte följer med. Låter bara besvärligt ;) Helt klart bättre att sitta här hemma i -10 grader och snö upp till knäna, arbetslös och patetisk...



Saknar dig pinlgan! Hoppas verkligen jag hör ifrån dig därnerifrån snart :)

Pussssss <3

2010-02-16 @ 02:07:23
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0