zondag

Hallo!
Sitter annu en gang bakom datorn, Alwin sover o allt ar fixat. The Hills weekwnd break gar pa TV'n.
I fredags nar vi slutat korde jag och Chris till IKEA, lange leve svensk mat o godis, haha! Blev en billig korv o dricka dar med. Sen nar vi kom hem igen gjorde Chris lax-pyttipanna som hade kopts pa IKEA. Mycket gott!
Vid halv nio bestamde vi oss for att aka pa en fest i Belgien, eller ett utestalle rattare sagt. De Baazar, eller nagot liknande. Det va kul :)
Det roliga nar man sager att man ska till Belgien later det sa himla langt. Men vi har nara till Belgien. Och det stallet lag bara 30 minuter bort.
Annars har det vart som vanligt. Frida o Josse har vart i Zuidbrok pa tavling, eller ar rattare sagt. Kommer nog idag nagon gang. Var snostorm igar sa de kunde inte kora da. Kate o Chris va pa tavling igar i Roggel. Och jag o Alwin spenderade hela dagen igar inomhus, forutom nar vi gick mellan lagenheten o huset.
Sen var Alwins kusiner har en stund igar. Herregud, full fart nar de ar har! :) Lite jobbigt nar de pratar med mig pa hollandska o jag kan ju inte svara, sa jag ler bara till svar. Haha, stackarna! Lar tro jag ar helt efter.
Far se om det blir lite fest i Kubke ikvall. Beror pa vader o humor. Ar kanske ledig imon sa bloggar da :) Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja det var kul! Okej, en ganska lång historia... :P

Han beställde en Hawaii hos nån pizzeria och antog att det var på Walhalla, sen när vi kom dit och skulle hämta pizzan så hade dom en vesuvio i ugnen.. Så hon la bara dit lite ananas, vi betalade och gick. I dörren på väg ut möter vi två andra och håller upp dörren för dom... Sen nedanför trappan rycker Robin åt sig pizzan och börjar springa och "visk-skriker" att vi måste skynda oss därifrån för att vi har snott någon annans pizza, att han beställde från nån annan restaurang... Så jag sprang efter och skämdes som fan haha! Så nu kan vi inte äta där mer ;D

2010-01-11 @ 00:54:02
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Louise - The world from my perspective

Jo det är något med din design som gjorde att jag kommer ihåg den här bloggen. Det är ju det bästa kännetecknet och den är görsnygg med kameran och de.



Åh vad kul att du trivs. Men är du au pair också eller är jag helt ute och cyklar nu? Hur lägger man upp dagarna då egentligen?



Jag trivs jättebra i Turkiet. Liiiite kallt med 16 plus idag. Känns i håret..haha nej då. Men man vänjer sig fort vid värmen. Du ska se oss på lågsäsongen i butiken jag jobbar. Kunderna kommer i shorts och linne och svettas kl 22.00 medans jag står i jeans och tjocktröja och huttrar lite.



Hur länge kommer du vara kvar i Hollande då? Du planerar inte att flytta dit framöver? Har du varit hemma något?



Jobbade i somras med en holländsk tjej på en bar. Urtrevlig och de har sån speciell engelska.



Länge leve IKEA utomlands. önskar jag besökte det när jag var i USA. Men jag passade på hemma i Sverige i November istället haha.

Kram!!

2010-01-11 @ 18:10:00
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa du, det tycker jag med! :P <3

2010-01-14 @ 16:27:31
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0