Stockholm 1-4 juli

Okej, nu är det lite för länge sedan jag uppdaterade. Men jag har haft fullt upp! And I like it ;)
Börjar väl från början. Vilket blir Stockhlom.

Torsdagen den 1 juli tog jag tåget vid halv 7, eller var det halv 8? Jaja, whatever.. Ett byte i Hässleholm sen mötte jag upp Jossan vid 12 på stationen. Tog oss vidare till Christines jobb, puss o kram, vidare till hennes lägenhet på Östermalm, dumpa grejjerna och sen ut och spana in utbudet.
På kvällen sen sg vi Eclipse, grymt bra!

Fredagen i bilder.

Mys i en park.


Mötte upp Christines kompis Kalle. Gick ut till Långholmen, bad, mys och vindrickande.


Drog direkt till Berns. Drack någon drink. Hem, bytte om, till Richie o sen en snabbis på Berns igen.

Lördagen.

Christine jobbade. Så jag och Jossan gjorde stan. Shoppade. Satte oss en vid vattnet och bara njöt av livet! Så himla mysigt.

Fest på kvällen. Först upp på Berns, dricka gratis drinkar, en kvart. Sen stängde det.
Vidare till Mosebacke på Söder, med utsikt över hela Sthlm, mys. Efterfest, sängen vid halv 6. Gick upp halv 10 för att packa det sista sen till tåget som skulle ta mig hem.
Va hemma en timme innan jag stack till Falsterbo. Men det skriver jag om en annan gång. Nu ska jag ut och svettas i solen!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0