One year ago...

Idag, för ett år sedan flyttade jag ner till Holland. Vad tiden går snabbt! Har haft så himla roligt där och saknar det redan faktiskt. Har för lite o göra här hemma just för tillfället..

Sista dagen i Holland då. Vi, dvs jag, Frida, Alwin o Ulrika skulle ut och äta lunch. Mycket mysigt.
Innan vi åker iväg för att äta frågar Janneke om jag kommer börja gråta. Jag svarar att nej det tror jag inte.
Men du kommer väl sakna Alwin, undrar hon. Självklart kommer jag göra det, men jag kan ju alltid komma o hälsa på :)
Så ja, sen sitter vi där på resturangen o äter lunch så tar dom fram ett fint kort och en liten present. Chockad! Sen när jag läser kortet, ja då börjar jag ju såklart gråta!

Jaja, snart får jag träffa dem igen, ska bli kul! Lilla Alwin som jag kommer tycka har växt så mycket. Man märker inte det förren man vart borta från honom :)

Nu ska jag gå o lägga mig så jag vaknar hyffsat tidigt imon o får något vettigt gjort. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0