Skrivfel

Skrev fel igår. Var inte internationell, ta bort inter - alltså det är nationell tävling. SM fast här i Holland, undrar om det heter HM (Holländska mästerskapen) eller NM (Nederlänska mästerskapen) då?
Iaf, finns klasser där för Frida också. Groete Prijs, Grand prix you knooow. Gick däremot inget bra, lite högt. Men jaja..
Henk hoppade Tennessee i Lummen, vann derbyt!
Imon ska Henk hoppa Abel-snabel.

OCH, jag har knoppat för första gången idag! Tränade som sagt lite igår. Men idag var det på riktigt ;) Gick bra med tanke på att det var första gången. Studerat Majis ju så  jag är typ proffs - teoretist iaf!

Hemma o duschat o äter mat. Ska köra tillbaka om en timme, kolla till hästarna sen kanske gå inom baren. Sen tillbaka hit o sova i min säng. Inte i lastbilens lilla, så skönt :)
Sen tillbaka dit imorgon vid 8. Ligger typ vid Asten så är inte så långt o köra, ni som har kollen vart Asten ligger härifrån.

Jaja, later! Nu ska jag äta min lax och broccoli.
Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0