Snabb update

Igår började dagen med jobb as usual. Vid hlv 8 på kvällen satt jag hos Röhl i hennes lastbil o väntade på de andra. Åkte in till Eindhoven, 2 svenskor, 3 norskor o en holländsk, 5 tjejer en kille. Haha. God mat, trevligt sällskap.
Mötte upp några kompisar till Rob och drog vidare ut bland Eindhovens barer. Skoj! Taxi hem. Gick o la mig kvart i 5 imorse. Japp. Inte så trött ändå.
Kollat Gossip girl. Sovit. Packat, fy va det är tråkigt!

Nu har jag nästan precis duschat. Ska sätta på mig ett ansikte nu, dvs lite smink. Sen ska jag o Christine ut o äta med Martine o Bastiaan. Ska möta upp henne i hennes lasbil om 11 minuter, kanske dags att rappa på?
Laaaaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0