Usel på rubriker!

God morgon god morgon
Känner att det är dags att uppdatera lite. Uppdatera lite om livet här nere och Spanien, vill ha det nerskrivit så jag kan gå tillbaka o läsa :)

Men vi börjar med livet här nere i Holland. Vad har hänt? Det vanliga typ. Groomade i fredags o igår- tävlingar i Eindhoven vid Bert's ställe, ledig idag.
6 hästar i fredags, 10 igår - 2 ryttare. Hade helst velat vara klonad vid vissa tillfällen. Höll på o sätta framskyddet på bakbenet, hahaha!

Vart långa dagar så mitt rum ser ut som en bomb, och då städade jag sist för några dagar sen. Så det ska jag göra på min lediga dag, städa! Och tvätta... Lägga in lite foton från kamrorna, kolla "lite" till på Sex and the city, slappdag! Perfekt!

Nu frukost och SATC på datorn, sen ta tag i allt annat :) Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0