Little more about spain

Frida, Henk o Alwin hämtade som sagt upp mig och lite av packningen vid 10-tiden på kvällen första dagen i Spanien. Körde upp til huset fixade ihop lwins säng, tog sitt lilla tag vill jag lova! Sen en dusch o sängen på det! Va askallt. Ingen värme i mitt rum o bara en filt och lakan som täcke. Brr. Fixade dit ett element sen iaf.

Onsdagen, första hela dagen i Spanien. Körde o köpte mat först sen ner till tävlingsplatsen.
På kvällen skulle jag o Alwin köra själva upp till huset, hade inte kolla så noga hur vi körde, men hittade dit iaf. Hade med resten av packningen så tog in den o badade Alwin. Hann sätta på blöjja, pyjamas o hans morgontofflor sen gick strömmen.
Himla typiskt! Iget batteri på mobilen o ingen aning om hur man skulle sätta på elen igen. Alwin var livrädd. Så in med han i bilen igen o köra ner till tävlingsområdet för o leta upp Maja o låna hennes telefon. Då hade jag såklart glömt mitt pass-kort så fick pakera utanför, gå ner till lastbilen, de var inte där. Till stallet, de var inte där. Tillsist gick jag till affären o där var de som tur väl va!
Fick tag på Frida o då hade de vart där o satt på elen igen, så bara köra tillbaka o lägga alwin :)



Lite hus i Vejer.

Won Ton Ton (Emilion), Maja o stallet.

Nu ska jag vandra bort till Christines lastbil o se om vi ska fira 17 maj. Norges nationaldag. Later!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, och kul för dig som får leka med en söt unge hela dagarna ;P typ... Haha

2010-05-18 @ 22:57:43
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0