Söndag, snart ny vecka

God Kväll!
Helgen har spenderats med Sofie i fredags och en stund idag. Myskväll o film igår :)
Bästa kommentaren från sofie!
Sofie: Vad har du gjort i helgen då?
Jag: Jaa, jag va med Sofie i fredags..
S: Jahaa
Väldigt fundersam. Trögot fattade inte att jag pratade om henne, haha!! Hennes min va oslagbar! Skrattade så jag grät.. Hon säger mycket roligt den där Sofie ;)

"Jag va med Hanna på DM i Bräkne-Hoby"
"Ligger det ens i Blekinge?"
Ni hör ju bara, haha! Love u anyway!

What else... Alwin fyller 2 år idag! Stora killen nu! Ååh vad jag saknar han ibland..

Annars om dagarna kollar jag mest på Grey's Anatomy. Pluggar för lite, tränar för lite. Usch! Måste bli skärpning!!
Laater

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH du berättar ju inte allt, nu framstår jag som dummare än vad jag egentligen är! :P

2010-10-03 @ 22:50:12
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Detaljerna jennie, detaljerna! :P Som att jag trodde att de kanske va nån ny sofie från din klass och att jag tänkte på bromölla istället för bräkne hoby ;D haha

2010-10-04 @ 23:35:03
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0