Hollandia

God Dag!
Haft en mysig jul med familjen. Hunnit träffa lite vänner också. Nu är det bara lite shopping, fixa håret och träffa mer vänner som står på schemat innan jag åker tillbaka till Holland.

Ska vi ta allt från början, så mycket som jag kommer ihåg iaf. Sist skrev jag om Helsinki. Var därefter hemma en vecka. När jag kom tillbaka va det lugnt me tävlingar i några veckor. Vi va på fest och hittade på en andra massa saker.
En ridsportbutik hade BIG rea så vi åkte dit, stod ex. ett par ridskor för €40 som hade kostat 140, vilket kap tänkte vi det ska vi ha!
Laurence: "Woow, its really cheap, i gonna buy 2!! Its once in a life time!" När vi kom dit va det ju inte som vi hade tänkt oss direkt, det var typ skor att klättra i berg med, hahaha! Som vi skrattade och som vi har tjatat om detta efteråt, omce in a life time u know ;) Fick bli ett par andra skor, som inte va på rea. Köpte också en Kingsland tröja och borstar så hästarna skiner numera på tävlingarna :)

Hade så himla kul ihop med Laurence som tyvärr har slutat nu och jobbar i Tyskland. Men förhoppningsvis träffar jag henne om bara några dagar :)

Vi (Jag, Madde och Laurence) va även inne i eindhoven när det va GLOW där, olika belysningar. Madde va den som ville in där mest och när vi väl kom in där, efter shopping i ridsportbutiken och såå mycket trafik!! Så va detta det första vi såg, fint tyckte jag och L och Madde "buuut, this wasn't so nice" haha, åker vi in för hennes skull så tycker hon inte att det va fint ;)



annan belysning..

Nej, nu får jag besök så ska göra mig iordning. Bloggar later om det andra. Tävlingar and so on :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0