Bilder osv





Blandade bilder härifrån, ena stallet, ridhus, utebana, hästar osv...
Lååång dag! Va ute igår, va tillbaka o i säng halv 5 imorse, tio i åtta vaknar jag panikslagen för då har jag antingen slagit av klockan i sömnen elr ställt in den fel, igen ... Fan alltså! Måste börja ställa båda mobilerna nu då jag försov mig igår me, jag som vekrligen aldrig försover mig i vanliga fall. Fuck! Men kom iaf inte försent idag, va snabb som ett bi, ööh? Hahah, jaja.

Nu ska jag bege mig mot lägenheten, packa mina saker inför Norge som jag åker till på tisdag kväll, tror jag - you never know here.. 3 hästar ska me, Kirfa, Chili o Flicka, blir bra. Alla har sån härlig personlighet, elr jag Flicka är ju en bitch, men det är ju också en personlighet, fast kanske inte så härlig då, hehe.

Nej, hem o duscha o packa sen sängen, tidigt imon då jag ska me på tävling. 8 hästar över dagen på gräs åååh vad jag älskar att brodda o särskilt i lastbilen, ååååååh va kuuuuuuuuuul! Love my job!! Märk ironin. Fyfan.
God Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0