Ballerina


Uppställda

Tjockis  ^^

<3
                                                                                                                                                       
Bilder från ridturen innan idag. Mamma följde med en bit o fotade även lite då med den lilla kameran :)
Blev samma runa som igår, gamla skoljoggen. Blev mest trav idag, igår var det mer galopp.
Pigg var hon också, hon har börjat bli det, innan var hon ganska slö av sig, nu är det mer fart på henne! Kul :)

Har fått fler besökare idag, det är skoj! Hoppas ni fortsätter följa min blogg :) Ni vet väl att ni kan följa min blogg på bloggkoll.com ? Klicka bara på ikonen ovanför min profil bild! :)


Nu ska jag gå o kolla på film tror jag, sen sova. Ska upp tidigt imon. Isch.

Puss!


Kommentarer
Postat av: jayne

Vilken film blev det???

2008-06-15 @ 10:26:45
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack så mkt :) vilken söt pålle!

2008-06-15 @ 12:35:24
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0