Bildspel.

Red en liten runda på Ballerina, gick bara bra.
Red lite utan stigbyglar på en volt inne i skogen. Herregud vad svaga ben och magmuskler jag har! Får ta o träna upp det nu i sommar :) Filmade lite, får se om jag lägger upp den lilla snutten, sen, om det går o så :)
Sen borstade jag Pigall, Pommes & Juline och kände igenom dem lite.

Sen fick de komma till en annan hage med lite mer gräs, de blir alltid lika glada och springer in. De verkar tro att jag ska stänga för dem innann de kommer in. Haha :)
Ett litet "bildspel" när de ska in i den andra hagen. Inte så bra bilder, menmen, man kan inte få allt :)

De ser mig komma för att öppna till den andra hagen.

De kommer närmare.

Yiihaa, haha

Yees.

"Vänta på mig."

Ballerina.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0