God Morgon

God Morgon!
Har precis sytt på en knapp på en kofta, nu ska jag sy dit några pärlor på ett linne. Har hängt på min bokylla i över 2 veckor. Men nu så! :)
Efter jag sytt fast dem ska jag och mamma till en ny hästaffär i Karlshamn :) Och sen ska jag rida Ballerina en sväng. Förmodligen blir det samma runda som igår, för mamma ville nog cykla med. Alltid kul med lite sällskap om man inte har ridsällskap ju! :)
Vad ska ni göra idag? :)

Mamma & Pappa håller på o rensar på vinden nu, vi ska sälja på en loppmarknad imon, haha! Tråkigt, men man får väl offra sig, och hoppas på att man får en del av det vi säljer :P

Nu ska jag sy dit pärlorna sen göra mig iordning!
Förresten, har ni lika tråkigt väder som här? -Molnigt och regn i luften?
Det ska ju vara sol och varmt!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Kalle Axelsson

Hejsan vad fin blogg du har, den ser välgjord ut! Jag lottar ut två extremt fina parfymer från vyes rocher gratis! (jag fick dom som sponsor saker och ger bort dom!) om du säger till flest andra bloggare att komma och klicka så har du mycket mycket stor chans att vinna.

2008-06-14 @ 13:08:31
URL: http://topnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0