Ja må hon leva.

Idag fyller mamma år. Grattis! :)<3 Pappa väckte mig och bror vid halv 6 för att gratta henne innan hon skulle gå upp. Sen gick jag & littlebror o la oss igen. Mobilen ringde för snart 1 timme sen, så gick upp då, öppnade brors dörr o sa att han fick gå upp nu.
Han: Om en kvart.
När en kvart har gått.
Jag: Jacob gå upp nu då!
Han: Ja, jag ska.
Sen börjar jag skratta! Hahaha, han har ju sommarlov o här skriker jag att han ska gå upp. Men han kunde ju faktiskt sagt något själv. Hahaha ^^

Nej nu måste jag fixa färdigt mig sedan cykla till tåget. Mörka moln fast solen skiner just nu, bara det är uppehåll till jag kommit ner till tåget + ikväll när karnevalen är.
Ha en bra dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

haha, vilken klant jacob är :P glömdehan bort att det är sommarlov!!! XD hahahha.

puss <33333333

2008-06-11 @ 09:45:11
URL: http://annihoneys.blogg.se/
Postat av: Louise - Au pair i USA

Jag får ta och kolla in den låten. inte för att jag tror att den kommer bli en hit här borta men...



Kramar Louise

2008-06-11 @ 16:10:01
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0