Sommar & sol


Här har jag tillbringat största delen av dagen idag :) Himla härligt.
Även om jag mest är röd nu, men det lägger sig nog till imon :)
Har även hunnit att övningsköra och ut och gå *2. Tvätta mammas bil också, jag är duktig jag! ;D

Nu har jag precis målat naglarna, samma färg som innan :) Ska föna håret sen gå o lägga mig i sängen o plugga lite till samhällsprovet vi ska ha på tisdag. Suck.

Imon blir det iaf IKEA med klassen, studiebesök :) Blir nog bra.
Hoppas ni med haft en underbar dag ute i solen ?
Puss!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

låter härligt jennie :) jag har också varit ute :P hihi. ses!

pussar, <333

2008-06-02 @ 09:38:09
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0