Idag har alllt gjorts, typ.

God afton ;D haha!
Idag började dagen med att jag gick en runda, va riktigt varmt ute! Sen skulle jag duscha men väntade en stund tills jag fick reda på hur det hade gått för lilla Lina, och hon klarade uppkörningen så nu har hon körkort! GRATTIS :D

Gjorde mig iordning inför skolan sen och åkte dit vid halv 11 och gjorde färdigt uppgifterna i Personlig Försäljning, härligt att jag är färdig med dem nu! :)
Sen bar det av till Glassbåten där vår lärare bjöd oss på glass, goott. Klassråd, film på engelskan sen slutade jag. Så då åkte jag o Lina in till Kristianstad.

Skulle in och träffa en på H&M för ska förmodligen vara där och praktisera i 3:an, lång tid innan och leta praktiskplats, men vi börjar praktisera första veckan är därför vi måste vara ute i tid ;D Men iaf så var hon inte där så får se om jag åker dit imon istället.
Blev iaf ett par rosa leggings inköpta och en kycklingsallad på donken. Åkte sen hem till Lina där det bjöds på tårta, tack så mycket, även om jag inte tog så mycket då jag var proppmätt efter salladen :P ^^

När jag väl kom hem hade pappa hämtat kameraväskan, det var på tiden ;) Är nöjd med den, räcker till min utrustning jag har nu iaf ^^


Skriver rätt långa inlägg har jag märkt, men jaja, får väl bli så ibland :) Nu måste jag duscha, sen blir det nog plugg!
Puss!

Kommentarer
Postat av: jenna

jag lägger ut pics sen :)

2008-05-22 @ 20:06:11
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: bella

svar: haha, nej, så är et riktigt lång tid sen ^^

puss.<3

2008-05-22 @ 21:25:36
URL: http://ciaobella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0