Inställt & försenat.

Inte blivit mycket/inget uppdaterat än så länge denna veckan. Men har inte haft något vettigt att skriva om + att jag inte har haft tid.
Igår så var UF-företaget på vår leverantörs lager, ett i Kristianstad och ett i Glimåkra, så var inte hemma förräns ganska sent. Sen var det plugg direkt när jag kom hem då det var prov idag, Organisation & Ledarskap. Gick nog ganska bra :)

Idag började dagen med en timmes sovmorgon och sen när jag kommer till tåget är det först försenat sedan ställs det in, skoj! Gick hem till farmor och väntade sedan när jag kom ner där en timme senare så var det försenat en halvtimme, sen kom det. men kul o vänta. Tur att farmor va hemma, hade inte vart så kul o vänta ute när det är minusgrader.
Missade iaf första lektionen, sen hade jag prov, UF och till sist naturkunskap. Så blev en ganska slapp dag.

Nu ska jag ut och gå, kommer dagens outfit senare! Var ett tag sedan ;P
Puss.


Kommentarer
Postat av: Sofia

- fin blogg :)

2008-11-19 @ 19:51:21
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0