Jag är klantig!

Gårdagen inventerade jag på H&M, var kul, men ganska jobbigt att räna hela tiden. Man blir ju dum i huvudet på om man räknat alla osv. Menmen :)
Var hemma lite efter halv 11 igår kväll så det blev nästan direkt sängen, efter  dusch o lite mat.

Sen imorse när mobilen ringde vid 6.20 så var jag riktigt trött, men det var ju bara att gå upp. När jag sen cyklar till tåget en timme senare så kommer jag på att jag har sovmorgon! Bajs, jag gick upp en timme tidigare än jag behövde.
Jaja, nu sitter jag här i skolan och gör ingenting, men ganska skönt det med, slappt :)

Nu ska jag läsa bloggar, puss.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hahahahaha klaaaaaaaaaant :P

puss <333

2008-11-05 @ 10:09:19
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0