Massor av bilder från London


Jag & Sofie

åkte turist-/sevärdighets- buss, fanns många olika turer att välja mellan och
man kunde hoppa av o byta buss typ hur som helst. Rekomenderar verkligen det! :)

Såg bland annat London Eye,

Big Ben,

Tower Bridge.

Sen hoppade vi av nära detta "torg" eller vad man ska kalla det, fontäner
och statyer framför någon fin byggnad.

Sofie och ett lejon, vid "torget".

Något fint,

där dessa red förbi tidigare på dagen.

Fanns även en speciell knapp gör hästar & ryttare vid övergångsstället,
lite kul tycker jag :)

Buckingham Palace vandrade vi sen till,

Busckingham Palace igen.

Sofie & jag.

Någon staty eller liknande framför Buckingham.

Sen vandrade vi till Picadilly Circus, lalala. Haha.

Såg även en massa andra fina byggnader på vår bussresa, rekomenderar verkligen den då man får se så himla mycket :) Som ni ser hade vi tur med vädret också, klarblå himmel - nästan, fast sen blåste det ganska kallt, men bättre det än att det regnade :)

Nu ska jag snart sova, sen är det praktik imon, var ett tag sedan jag var där nu. Sen på kvällen får jag se om det blir fest sen utgång, har körlektion sen på lördag så vet inte riktigt hur jag ska göra. Men det lär ni märka imon, om det blir uppdatering eller inte :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vilka härliga bilder :D

2008-11-13 @ 22:05:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

fina bilder kusin!! :)

pusspsus <3333333333

2008-11-14 @ 07:53:59
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Jennie

Vad kul att ha varit där :)

2008-11-17 @ 12:15:52
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0