Dagens klantigheter + shopping.

Jag och Hanna cyklade ner till tåget, sen när vi kommer dit så går tåget inte förrän en timme senare. Så vi gick och satte oss en stund vid ån sedan gick vi och satte oss vid tåget igen och kallt var det! Trodde jag skulle förfrysa. Har nog aldrig vart så glad över att se ett tåg ;)

Ån.

Sen i Krisitanstad, som vi då skulle till ;), gick vi och kollade lite i affärer, köpte ett par jeans, hur många Hanna köpte ska vi kanske inte säga högt ? Haha, nejmen ;) Klagade att vi frös, sen var vi varma, sen frös vi, sen klagade vi på att vi var hungriga, sen på att vi var mätta osv.
Sen gick vi till Hemmakväll och köpte godis, haha, tog ett tag innan vi insåg, upptäckte och vi gick därifrån, haha.


Das jeans.
Kan inte ta kort på mina ben utan det ser ut som de är 2 meter långa :( ^^
Men iaf, jag gillar dem, färgern ser nog inte riktigt ut så i verkligheten..

Oj, är klockan såhär mycket! Måste skynda mig nu, ska till bromölla o festa med några kompisar o här sitter jag i myskläder, osminkad o håret alldeles rufsigt och så.

Kvällens outfit kommer väl imon då. Puss, ha ent revlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

fina jeans :)

pusspuss! <33333

2008-09-13 @ 19:43:39
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Hanna

Haha.. aa denna dag :P kommer man alltid minnas .. Ja verkligen jätte fina Jeans :P :)

2008-09-13 @ 20:42:03
Postat av: bella

fina kusse! :)

2008-09-14 @ 17:58:50
URL: http://ciaobella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0