half baked.


En lektion idag, som sagt ;D Skönt. Blev lite stress imorse dock. Cyklade (för en gångs skull) ner till stationen och tänkte att bara för jag cyklar är tåget försenat, och jadå, klart att det var så. En kvart, inte så mycket men är man stressad och kommer i sista minuten när det ska gå i vanlig tid så är det mycket (; Så jag fick cykla hem igen och ta bilen till skolan.
Är det inte typiskt?! Blir det så fler gånger och jag tänker så så ska jag banne mig köra ner! Haha.

Jaja, kom hem vis halv 1 och har legat på altanen sedan dess. Fotat lite, tills batteriet dog, och ska snart äta sen måste jag redigera de sista bilderna så de kommer in :)

Hörs kanske sen, puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

muuuums, i like glass :P <3

2009-04-23 @ 17:42:48
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0