Finbesök

Tjaa.
Okej, tänkte uppdatera lite vad som hände i helgen när Sofie va här :) Körde o hämtade henne i Weeze o va hemma här vid ca halv 1, la oss o pratade o sen sov.
Lördag, mockade o va med Alwin i typ en timme. Sen gjorde vi oss iordning och körde in till Eindhoven. Shoppade till oss själva och julklappar har bara några kvar nu! Sen fikade vi eller åt kan man väl säga, en god baguett med varm kycklingröra.
Sen körde vi hem för det sades att vi skulle till Hengelo på ryttarfest men det blev Valkenswaard för mig, sofie, josse o chris. Trevligt :)


Sofie i ett köpcenter

Jag vid ett torg där det åktes skridskor, kolla in de röda skridskorna! haha!

Alla på kvällen i Valkenswaard..
Söndagen är ALLT stängt här. Så vi hade en slapp dag med de andra.. Sen på kvällen åkte jag och Sofie till Eersel och åt på de Bengel. Vitlöksbröd o en rumpste på det. Goott!!


Efter vi var proppmätta åkte vi hem, gjorde oss iordning för fest och innan det hade vi förfest! Inte ofta det händer kan jag lova!

In Kupke!

Måndagen 5 timmars sömn som vanligt efter fest i Kupke o om man jobbar dagen efter. Men det funkar det med! Iaf senare på dagen åkte vi in till Veldhoven o shoppade lite till :P Körde sofie till Weeze vid 5 tiden. va hemm vid 8 igen, åt, o somnade vid halv 10. TRÖTT!

Nu dör datorn snart o för övrigt kollar vi på titanic. Om exakt en vecka vid denna tiden befinner jag mig i Mörrum :D Puss o kram! 


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

mörrum i allas hjärta ;) ska bli kul o träffa dig!!!!!!!!!!!! <3

2009-12-16 @ 23:40:23
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Hahah, finbesök...

Jaa :D snart ses vi igen! Fest den 25 var det va? ;) <3

2009-12-17 @ 20:42:42
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0