Lite problem, lite plugg, lite gala.

Tog sin lilla tid att komma in på bloggen idag, har visat "Servor Error 500/ Sidan kan inte visas" hela tiden. Drygt!
Idag har jag iaf suttit och pluggat nästan hela dagen, ganska jobbigt, men såny som måste göras.. Skulle egentligen haft idrottsdag idag i skolan men tror nästan hela klassen sjukanmälde sig, haha ;D
Jag hade iaf viktigare saker att göra än att vara där, även att jag gillar idrott :)

Jaja.. Ska föna håret och sen fortsätta göra lite uppgifter i Affärsutveckling..

Och just det, vi var på gala i tisdags, skolans gala alltså ;) Där elever framträder osv. Skrattade så mycket så jag fick ont i käkarna. Han som höll i det är väldigt rolig och kommer på de mest sjukaste sakerna! Haha, klart veckans bästa, än så länge ;D

Kram.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

lördag blir nog veckans bästa ;) haha <3

2009-02-12 @ 21:19:31
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0