Modevisning uppe i Göteborg

På fredagen, alltså för snart en vecka sen, var det dags för mig och Lina att begge oss till Scandinavium och Svenska mässan för att kolla på Götebrogs Horse Show och shoppa lite på mässan :)
Började med att vi ganska tidigt på dagen såg en modevisning, vår trender -09.

Tävlings outfits.

Var faktiskt kul att kolla på! Och lägg märke till killen i mitten som inte har någon tröja. Haha, det var så kul! Jag och säkert alla andra som också kollade trodde han skulle ta av sig tröjan så man fick se en t-shirt eller liknande under. Men nej, han drog av den och gick runt så. Och kom även in så i slutet, då bilden togs.



Jaja, på mässan shoppades det iaf en ridhjälm, det behövdes! Och red med den i tisdags, gud vad skön och den är så lätt med, tummen upp! :P Även ett par ridhandskar fick följa med hem, bra passform och verkar som man har bra grepp i dem, super!

Nu ska jag ta ut linserna, tvätta av sminket och kolla på film. Kram

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha ah, det kan jag tänka mig :) Är du mer inriktad på dressyr eller hoppning?

2009-02-26 @ 18:15:49
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Jaha :) Eller hur, hatar att kolla på både dressyrtävlingar live och på TV, efter ca. 3 ekipage så är man uttråkad... xP Och som du hör så är jag mest intresserad av hoppning ;)

2009-02-26 @ 18:42:21
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Haha jasså, så vårens mode är att rida topless!? Kan vara bra & veta ;)

2009-02-26 @ 19:38:55
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0