Min student

Har fullt upp denna veckan, har en massa att fixa innan jag flyttar till Holland. Men hade tänkt att berätta lite om min student med text och bilder :)

Dagen började med champagne frukost hos Monika. Frallor, jordgubbar, melon, ananas mm mm En himla massa, men gott var det !


Vid 9.45 tog vi taxibuss till skolan där vi skulle fotograferas.


Efter fotograferingen var det slapp och snack i klassrummet innan vi gick ner till matsalen och åt baguette. Sen upp till klassrummet igen och skriva i mössorna innan vi gick till kyrkan och lyssnade på sång och tal av rektorn.


Tillbaka från kyrkan var det fika och stipendieutdelning i matsalen.


Tillbaka i klassrummet, fick betygen och kollade på folket som började komma. Väntade och väntade. Sen ställde vi oss i korridoren och väntade på vår tur att springa ut. (Foto från BLT's hemsida)


Fick blommor osv efter utspringet och en massa kramar av släkt och vänner.

Ser ni likheten på fotot när jag var liten och nu ? ;)

Åkte flak, typ ett varv sen regnade det för mycket så jag hoppade av och åkte hem.


Var hemma och åt, fikade sen bar det av till Hanöhus med Sofie och Tojja också :) Musiken var ju inte den bästa, eller vissa låtar men hade kul med Sofie och Tojja, som vanligt :)


Även att värdet inte var det bästa så var studenten underbar, vill ju lätt göra om den igen, fast gärna med finare väder då :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mjaaa, lite likt var det faktiskt... men inte mycket :P Haha.

Nej precis, nu hoppas vi på underbart väder hela sommaren istället :)

2009-06-17 @ 20:38:09
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis Jennie. verkligen ledsen att jag inte kunde komma :/ hahaha men det ser lite kul ut också ''vi gick till kyrkan och lyssnade på sång och tal av rektorn.'' SJöng er rektor ? ;)

2009-06-18 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0