Onsdag, sista skoldagen denna veckan.


Mitt öga för ett tag sedan.

Är dålig på att blogga nu för tiden, men det är grymt mycket i skolan just nu. Men det är ju snart över så jag står ut :)

Har sovmorgon idag, börjar inte förren 11 men har vart uppe sedan 8 och skrivit klart min projektrapport så nu är den färdig o ska lämnas in när jag kommer till skolan.

Annars då? - Ledig imon o på fredag = långhelg + har plugg hemma på måndag, gött! Passar dessutom hästarna nu i helgen då Hanna ska till Öland och tävla, Good Luck!
Så helgen är räddad, förutom att jag måste plugga ännu mera :( booo.

Jaja, ska fixa färdigt mig nu innan jag kör till stationen, (grymt lat jag vet!). Kram :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

vi måste ses snart igen :) <333333333333333333

2009-05-20 @ 13:14:37
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Japp det ska jag :) Och på kvällen är det mösspåtagning och studentfest :P Ska du följa med? :D

2009-05-20 @ 20:12:32
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0