3 november

Idag är det Sofies dag. GRATTIS! Hoppas du får en bra dag :)))

Igår var jag ledig, gjorde absolut ingenting, Läste ut första Twilight boken började på den andra, men kan nog nte fortätta läsa den, vill nog se filmen först :P Snart premiär! ;P
I söndags förresten körde jag transport med häst i för första gången, duktigt tycker jag! Så blev att jag och alwin åkte till tävlingen i Roggel iaf, för det var där vi skulle lämna hästen, ngn annan skulle hämta upp den där sen skulle den till Grekland.
På kvällen stack vi till Helden för lite fest. Det var kul..

Nu ska jag nog gå o lägga Alwin, han börjar bli gnällig tycker jag. Hörs när vi hörs. Kram!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hääärligt att du gillar böckerna :) ta hand om dig!!!!!! miss u <33333333

2009-11-03 @ 16:28:12
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Haha ja precis som det låter, Ullared ;P Ett par avsnitt som dom filmat där :P En massa skumma människor var det där! Kolla på kanal 5 play ;P

2009-11-04 @ 21:57:19
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0