första advent

God Dag! Vaknade vid 11 idag o en timme senare var ag påväg till stationen o hämtade upp Chris o hennes mamma som vart i Amsterdam. O eras hotellbokning hade krånglat så de fick en svit som kompensation. En svit! Hllå!
Körde o lämnade hennes mamma på flygplatsen o sen åkte vi in till Velhoven. Skulle se om vi hade tur med att något café skulle vara öppet. Och det var det! T.o.m flera affärer i den gallerian, helt otroligt! Allt är annars stängt hä på söndagar, verkligen allt. Men tror det är för det är Sinterklaasavond på onsdag. Sparng runt massor av svartmålade människor där idag.. Som på bilden nedanför.



Igår kväll åkte vi till Maastricht, festade lite och hann se när Henk hoppade "Speed jumping" med Tennessee, ett ner hae han, attans.
O de serverades bara öl o vin där, inte mina favoritdrycker direkt, men jag fick träna på att lära dricka vin iaf, haha..

Nu kollar jag på Grand Prix från Maastricht, Henk ska hoppa Abel-snabel snart. 160 bana, det är högt!!
Ikväll blir det Kupke.

 hörs när vii hörs, Kram!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

längtar till jul då vi ses :D vad önskar du dig i julklapp? <3

2009-11-29 @ 16:07:01
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Hahah vad är det för skum traditionsgrej? :P

2009-11-29 @ 21:04:19
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Svar: Vet inte än, har inte planerat så långt fram :P Jag önskar mig inget speciellt och inte Bella heller, haha. Du hittat säkert på nåt ;) SEEEEEEEE YOU JENNIE! M I S S U <3

2009-11-29 @ 23:11:20
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0