Lite av allt

Åt middag för 1,5 timme sen och nu har jag precis diskat och dammsugit. Duktigt! Innan det så var jag i Düsseldorf och hämtade Frida & Alwin :)

Nu varvar jag ner lite innan jag ska sova, men förmodligen dröjer det lite till.. Får göra Maja sällskap när hon packar och umgås med henne nu. Hon åker till Ukraina imon, tävling. Hon ska åka härifrån 05.00, haha ;D Jag är inte avundsjuk ;) Då ska jag sova gott ^^
Jag kommer bli helt själv då, det är lite tråkigt :( Men kommer en ny tjej på måndag så blir bara själv 2 kvällar.

Annars i veckan har jag jobbat i stallet och ridit. Himla kul! Ridit två olika hästar, Guiness och Torrland. Fina båda två, men tyckte lite bättre om Guiness, fin häst! (Fast Ballerina är såklart nr 1!) Känns lite i kroppen nu :)
Imon blir det vanligt jobb, med mockning & fodring på morgonen och sen passa Alwin.


Maja & jag i söndags innan vi stack till Asten. Det var smockat med folk, kan man inte tro en söndag - hemma ;) Men här är det annorlunda, haha.
Vi hade nästan likadana kläder, rosa överdel och svart puffkjol, svarta strmbyxor/leggings och svarta klackar. Haha, det var kul o se allas miner :) Flera som undrade om vi var tvillingar, syskon - (vi är inte ens lika!?)  och en som frågade om vi var cheerleadres HAHAHAHA!!!! vilket skämt, haha..

jaja, nu ska jag äta lite på min choklad mousse, se om det är lika gott som choklad pudding.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vet jag väl att Ballerina är bäst.......

2009-09-07 @ 15:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0