Jacob i ett nötskal

Pappa står o maler kaffebönor i en ny maskin han köpt idag, som man sen lägger som vanligt i kaffebryggaren. Jacob står och kollar och utbrister "Men hur ska det bli varmt?" Hahahah!!
Alltså, det märks INTE att vi är syskon..

Förra helgen ex. skulle vi till McDonalds för o köpa cheeseburgare (kostar 10kr) för vi va o jobbade i stan.. Så fick vi en 500-lapp av pappa.. Jacob säger då det smarta "Men aah, då kan vi ju köpa 25 cheese!" HAHHA, jag o pappa skrattar så vi inte kan prata o Jacob inser då att han har sagt fel, tänker lite o säger istället "Jag bara skojjar, det blir ju 20 st!" HAHAHHAA, gapskratt!! Så jävla korkad ;)
Men jag gillar han ändå, ibland.

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHA! jag tycker dock att det märks att ni är syskon! ;D

2010-12-05 @ 12:11:12
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHA! Du kanske borde ta med honom till läkaren eller nåt jennie?! ;)

2010-12-06 @ 22:34:27
URL: http://josefinetapper.blogspot.com
Postat av: Felicia

Hej! Jag hittade just din blogg och har suttit som trollbunden i 1 timme och läst igenom precis allt om ditt liv i Holland. Du verkar ha haft det så underbart. Det är nämligen så att jag funderar på att åka som Au Pair till Holland 2011, efter studenten, men skulle behöve lite tips om bra organisationer eller hemsidor, etc. Hur gjorde du? Kontaktade du en organisation eller körde du ditt eget race genom att kontakta privatpersoner via hemsidor osv? Jag skulle bli otroligt tacksam om du kunde svara, att flytta till Holland och lära mig språket har länge varit en dröm för mig. :) Ta han dom dig och tack för en bra blogg!

2010-12-08 @ 14:13:54
Postat av: Jennie

Hej Felicia!

Vad kul!! Får du chansen så do it! Du kommer inte ångra dig :)

Jag fick en förfrågan om jag ville ner och ta hand om ett barn och på den vägen blev det. Blev fs där i 1 år, underbart land! Så vet tyvärr inte något om hemsidor.

Däremot tror jag de jag var hos söker en ny, inte helt säker, men det kan jag kolla upp om du vill.. Detta är dock i en hästfamilj. Så du bör gilla hästar :) Men maila gärna mig om du har mer frågor etc. [email protected]

Kram Jennie

2010-12-08 @ 22:05:13
URL: http://jensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0