Ledig söndag

Även att jag var ledig i måndags så bloggade jag inte. Varför kan man undra, det undrar jag också!
I måndags åkte iaf jag och Christine in till Eindhoven, hon var med ledig. Så det blev shopping o sen klippte hon sig med. Blev lite inhandlat, underkläder, skärp, kavaj (äntligen!), mysdress o pyjamas. Goodie.

Resten av veckodagarna har varit vanliga.
I fredags festade vi till det. Körde till Valkenswaard o hängde på Papparazzi hela tiden. Lady's night så ölen, vinet och läsken var gratis. Men jag körde :) Var iaf kul där, förutom att det var äckligt varmt där! Dessutom finns det myckt lustiga personer här nere..
Vid ca halv 2 körde vi hem, först en omväg till McDonalds som inte var öppet, såklart.

Skulle egentligen gått ut igår med, men vi sparar det tills ikväll då det blir Kubke, hela gänget! Jag, Josse, Chris, Kate & Frida!
Sen säger dom tt vi ska ut imon med, vi får väl se hur det blir med det :)

Nu ska jag plocka undan lite inne på mitt rum sen tvätta om tvättmaskinen är ledig, vilket den aldrig brukar vara när väl jag ska tvätta! Sen blir det frukost framför en film :))

Glömde publicera, nu blir det film med Chris. O tvättmaskinen var upptagen, såklart! Visar bilder senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0