Gammla minnen

Underbart väder! Ska strax gå ut i solen o njuta! :)
Hemma från semestern på Mallorca med familjen. Har u haft bättre semestrar men det var bra! Fint väder nästan hela veckan. Visar bilder en annan dag elr senare idag :)

Imed jag har flyttat hem till Sverige och inte har råd med egen lägenhet (dessutom vart ska jag flytta, karlshamn? nej tack! då kan jag lika gärna bo kvar hemma) så ska jag göra om mitt rum. Så har rensat o tagit ut möbler osv nu. Sängen och ett tomt skrivbord är kvar, alltså insidan av skrivbordet. Ovanpå är det en jävla röra, har ju ingenstans o ha de sakerna..
Men när man sitter där i sin röra oo rensar saker, (jag har haft två miljoner saker på världens minsta yta!) så hittar man massa minnen. Hittade "Stickers" böcker, ni vet man samlade på klistermärken och bytte med varandra. Man hade de där "lena, sammets märkena" som man inte ville byta bort för dom var å himla speciella. Hahaha, gud ja, vad mycket skit jag har hittat!
Ska rensa o städa bland mina kläder också, fast en annan dag när det är mindre fint väder.

Och jag hoppas verkligen det blir fint väder på midsommar! Och att jag inte tappar rösten detta året, haha!
Solen nu sen umgås med mina kära kusiner.

Har massor att skriva om, ska bara få tummen ur o börja uppdatera o skriva mer om det!
Puss!


Utsikt från balkgonen på Mallorca. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0