Tisdag

Jag har sagt det hur mångra gånger som helst och jag säger det igen..... Fy vad jag hatar o plugga! Det kommer dröjja innan jag börjar plugga igen, om jag någonsin börjar..

Har redan gjort allt innan jag började plugga, storstädade mitt rum, fixade i garderoben, sydde knappar som lossnat och höll på o lossna. Va uppe i stallet o släppte in Juline o fölis, gav lunch till alla hästarna and so on...

Just nu är det engelska.. English in USA. It sucks! Redovisning imon, jag hade hoppats på att få slippa det. Men nej, gör jag inte detta får jag inte göra nationella proven och sen får jag inget betyg. Typiskt!

Nej, får väl begrava mig i arbetet igen.
Beställt lite grejer till kameran med som jag fick hem idag, vilken lycka!

Adjö då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0