woensdag

What a day..
Halv 7 ringde klockan imorse. Japp, snön var fortfarande kvar. Tusan! Tog bilen, såklart, in till skolan, sommardäck - lätt som en plätt körde väl me de i Holland liksom ;) Nej, men okej, jag erkänner.. Gled iväg lite, men hade ingen hög fart så det hände inget..

Mattehandledning. Boka om engelska redovisningen.
Iväg o byta till vinterdäck. Vilken kö. Och jag var enda tjejen där. Kommer in som ett fån och frågar om "de har däck till en mercedes?" Tänkte ju inte stå i den kön om de inte hade det. Den jag pratade med skickade mig vidare till chefen, orkade väl inte stå o förklara att mercedes inte hade speciella däck. Haha..
Jag är ingen car-woman. Bara den går att köra och gärna fort.
Wellwell, det löste ju sig och nya däck har jag nu.


Därefter drog jag vidare till gymet för ett pass. Hem. Och sen har det bara vart slapp framför tv och dator..
Nu ska jag däremot gå och lägga mig, innan jag har somnat är klockan minst 12. Så jävla drygt att inte kunna somna på kvällarna. Ligger och tänker på allt och lite till, sen tänker jag att jag inte får tänka mera så jag kan sova. Do u get it?

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Surprise surprise! så tänker jag med, ha ha ha...

Nej men, det är hopplöst när man vill sova o inte kan ;/

2010-11-24 @ 23:26:52
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0