Some pics

Två bilder från torsdags i Karlskrona, eller lunchen rättare sagt.


Sen gårdagen då. Först hade jag skola i cirka 4 timmar. Tränade supersnabbt. Sen mötte jag upp Frida o Alwin för lunch på hotellet. Alwin sov o jag och Frida åt. Sen gick vi på stan lite, hon shoppade, jag var med. Åkte hem, gick en lång men snabb(!!) promenad med Emma. Bestämde oss för att gå ut och äta och sen vidare ut. Men innan vi stack in till stan, så fixade vi oss här, tog en drink o hade det trevligt. Åt sen en god parma-pizza på & Vin, och drack kanske något glas för mycket. Men äsch! Harrys va kul sen, sista helgen, hallå klart man ska dit då ;) Kul iaf!

En bild på mig och en på emma från igår :)



Nu ska jag se o vi har någon bra film, sen blir det sängen. Imon måste jag verkligen plugga :(
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0