25 april

Börjar äntligen se slutet av all packning nu. 20.75 kg, borde man ju gå då max eg är 20kg. Hoppas på det, har redan tagit väck jätte mycket. Och då ska jag ändå ha 3 tröjor och 2 jackor på mig, hahaha! Reser alltid som värsta miffot när jag ska ner till Holland, men vad gör man inte för att få med sig så mycket som möjligt genom vägningen ;) (Ps. jag kmr ha en jacka på armen, eller, blir nog båda när jag tänker efter, är ju varmt o fint väder idag!)
Dessutom hade jag köpt en stooor godispåse till dem där nere, men den får tyvärr lämnas hemma, typical!
Den lilla väskan är det säkert me övervikt på, inte testat ännu imed jag har datorn igång. Så får väl fixa det nu. Ville bara göra en update innan jag sticker :)

Ska försöka bli bättre med att uppdatera i bloggen med både text och bilder, blir ju mycket roligare då :)

Laater, puss&kram!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det får du bli, kul att läsa om vad du gör i holland :)

2011-04-25 @ 18:10:57
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0