återuppstått

Japp, en månad senare får ni en ny update. Har vart mycket på schemat den senaste tiden. Som jag skrev i sista inlägget så va tävling 1 av 5 gjord. Då var det Moorsele i Belgien 2 helger i rad, sååå varmt va det, svetten rann i stallet. Va ledig en dag som bestod av att slappa. 3e helgen bar det av till internationella i Asten, med 5 hästar. Oj man fick bara ha 4, hem med en. 7åringen vann en dag och en ny häst vi har vann en annan klass. Fått ganska många nya hästar på sistonde, det är kul :)

Måndagen efter klippte jag Kirfa, packade och donade. Packade det sista på tisdagen och badade hästarna. Vid halv 9 skulle vi kört, men såklart blev det senare. Vem är suprised? Klockan va nästan halv 10 när vi körde ut från gården och mot Hirthals i Danmark där vi tog båten till Oslo. Innan dess var vi i skogarna i Tyskland för och hämta en häst till en norsk ryttare.
Den båten är förresten den bästa, så god mat och stooort dessert bord, kan de bli bättre? Hihi

Iaf. Kom fram onsdag kväll till Oslo och Kingsland Oslo Horse Show. Kallt kallt kallt!!
Tror jag skriver mer om det sneare, för får inte in bilderna från kameran till datorn. Jag är iaf hemma i Sverige nu i några dagar :) Sååå skönt! Vi höres, see yaa, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0