Pictures from Russia.














(ja, jag va faktiskt också där) (kolla in henks pose, HAHA) (De blev 2'a i GP, woooho!)


Va finns det annars att säga om Ryssland... Tjaa, det var en väldigt lång resa, både dit och hem. Påvägen hem när vi stannade i ett stall i Polen, gick jag o gerda genom ridhuset för att komma till våra hästar, då blev vi halvt ihjäl skrämda. Skrek och sprang till hästarna och gömde oss där, typus.
Jag pajjade ryggen samma dag vi åkte, great liksom! Annars va det rätt bra, 2 hästar var, Kirfa o Chesterfield hade jag, mina fina! Man fick frukost o lunch, gött liksom. Fast kunde vart utn lunchen inget bra, vi har blivit avskräckta från fisk nu. Eller inte sushi, åt så himla god sushi på en resturang som va jämte Henks o Fridas hotell, såå gott!!!

När man kör till Ryssland så är det en gräns vid slutet av Lituaen, in till Ryssland sen kör man absolut max 500m och då kommer man till gränsen vid Ryssland där det är en annan sorts tull. Såå iaf. När vi skulle hem o när vi skulle identifera oss så att säga, visa passet. Så va luckan i en jobbig höjd så man fick böjja på knäna för att de skulle se ansiktet. Och Frida kläcker då ur sig "It is me". Yeah right, hahah!! Sen efter det ser jag att hon har något på sin panna och när jag ser vad det är börjar jag skratta så mycket att jag knappt kan stå upp. Då hade hon dödat en mygga i pannan och den satt kvar (HAHAHAHA) + en strimma av blod, haha, ffyfan va kul de va!
Så härmed heter hon It is me, Myggan i min telefon, hihi.

Annars så rullar livet på, nu kommer det typ bli 5 veckor i rad med tävling, skoj! Moorsele, Belgien i 2 veckor, Asten, Holland sen Oslo och därefter Helsinki :)

Laaater, xoxo


Kommentarer
Postat av: Jossan

Heeeeej :D va kul med bilder! Och horde att det gatt bra for frida - kul! Hahahahaha, roligaste med myggan! Skratta sa jag tjot! Hoppas du laser var blogg lite da och da :) Ta hand om dig vannen! Pussss

2011-09-27 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0