27 sept

Soo, dag har jag vart ledig och jag är på så bra humör! New hair, new nails and new clothes! Kan de bli bättre??  Vaknade för tidigt som vanligt på min lediga dag, plockade undan lite i mitt rum. Gerda va me ledig så vi åkte sen o handlade, jag klippte mitt hår, finally liksom! Sen körde vi vidare mot Veldhoven, shoppade lite och fixade sen naglarna så nu har jag fina, inte så långa naglar. Känner mig så fräsch nu! Va skönt att ha en tjejdag :)

What more.. 1a utav 5 tävlingar på rad drog igång i helgen som va. Moorsele i Belgien åker dit på torsdag morgon igen, andra hästar o Frida (och Gerda såklart!!) ska också dit, fun!
Iaf helgen som va, gick ganska bra. Vann sista klassen med en ny häst, Utopia. Så de va skoj :) Va fest på lördagen knappt några där men vi hade skoj ändå!

Imon ska det packas och hästarna ska fixas iordning inför tävlingen..
Nej, nu ska jag gå o terra dom andra, är på ret humör, haha!
Puss

Kommentarer
Postat av: Twins

härligt =)

2011-10-02 @ 14:22:01
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0