Grattis Morfar

Idag fyller min lovely morfar år :) Grattis! Ska snart hem till han o äta tårta o sånt, träffa lite släkt blir det nog med :)

Annars har jag vart i skolan, som vanligt, Nationella i Engelska A, uppsats.. Gick väl sådär, fick inte ihop mycket text.. Menmen. Sen hade jag håltimme, så jag följde med Lina-Stina (Som för övrigt har skaffat blogg/jag har skaffat det åt henne.. Ni hittar henne här!) på hennes lektion, bordsdekorationer, kollade på en film på danska, fattade inte mycket..

Sen mat o sen UF-företaget, sen inköp till det :) Har disco o vi ska ha det sista discot imon!
Årskurs 0-6:an i två olika omgångar..
17.30-20.00 för 0-3:orna
20.15-23.00 för 4-6:orna i Sölvesborg, Möllebackens idrottshall ;D

Nu måste jag gå, bloggar mer sen, puss!
image151
Bild från imorse!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hälsa morfan din grattis :) ses på lördag! :D :)
puss,

2008-04-17 @ 21:25:53
URL: http://annihoneys.blogg.se
Postat av: JENNA

tyckte bilden var fin :)

2008-04-17 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0