10 juni.

Har hunnit med och städa rummet lite snabbt, sen åkt & handlat med mamma :) Även fikat lite, för nu har lillebror sommarlov. Men jag klagar inte, får det ju på fredag och går bara i skolan imon med, o sen på fredag då. Så det är lugnt för min del :)
Nu måste jag duscha håret för sen ska jag till frisören, toppa och tunna ut håret lite hade jag tänkt.
Dagens outfit kommer senare :)

För övrigt är det inte så fint väder. Det blåser och är molnigt, tur att det inte är så kallt iaf. Men vädret är detsamma som förra året. Skit fint & varmt under Sweden Rock sen blir/blev det bara sämre. Jobbigt.
Måste gå, ciao.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA'

oj :P hade du klippt dig innan idag? ;)

pussar, <3

2008-06-10 @ 20:47:15
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0