Ridtur + bilder

Har precis redigerat lite foton jag tog ikväll på hästarna, sälvklart ska ni få se dem :) Just nu sitter jag o bara tar det lugnt, härligt :)

Red en runda ikväll och ridturen gick väl ganska bra, Ballerina va piggelin.
I början av rundan så var det en vattenspridare som va igång, kanske 50 meter ifrån där vi skulle rida. Hon tvärvände o galopperade iväg, vände henne o gick dit igen, stannade henne o pratade lugnande för att inse att vattenspridaren inte var farlig, men hon tvärvände igen. Haha, höll på i säkert 5 minuter innan jag fick henne att gå förbi.
Lite kul var det då hon inte brukar bry sig om någonting. ^^ Sen höll hon på och fjanta sig som vanligt när man rider själv, alla vet ju att stenar kan äta upp hästar ? Hahaha ;)
Taktade o vägrade skritta gjorde hon också, min lilla söting :)

Ballerina älskar mat :)

Pigall i det höga gräset.

Juline står o ser söt ut, med gräs i munnen ^^

Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

låter kul jennie! :) jättehärliga bilder.

pussssssssss, <3333 :P

2008-06-06 @ 23:43:44
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0