Växjö universitet - det är frågan.

God Kväll!
Dagen har spenderats i Smålands djupa skogar, närmare bestämt Växjö :) Jag och Sofie har kollat på Växjös universitet och så.
Började med en rundvandring som vi trodde vi skulle vandra runt bland olika utbildningar, men nej vi vandrade runt ute i kylan bland alla byggnader, så vi gick tillslut.
Var inne i stan och kollade lite snabbt innan vi skulle tillbaka till universitetet och lyssna på en föreläsning Sofie funderar på.
Meen vi kollade fle på tiden och kom när de slutade, lite komsikt och väldigt klantigt! haha.

Men jag ska ändå jobba först och gå någon kvällskurs eller så innan jag söker en utbildning. Har nu 3 olika utbildningar jag vill gå. Jag vill bli så himla mycket och göra så himla mycket men vet inte hur jag ska hinna med allt i mitt liv.. Det är nästan så man känner sig stressad pga det.
Så frågan är om det kommer bli någon utav de 3 eller ingenting, vi får väl se i framtiden helt enkelt :)
Det känns ju så avlägset men det är ju nu om inte ens ett halvår jag går ut, helt sjukt vad tiden har gått snabbt! Kommer ihåg första dagen i 1:an som om det vore för några månader sen..

Jaja, den dagen den sorgen, som man brukar säga ;)
Iaf så är Växjö en väldigt mysig stad och jag kan helt klart tänka mig gå där, men vi får väl se vad jag beslutar mig för :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

om du flyttar till växjö hälsar jag på dig så ofta jag kan!! :D vad har du annars och välja mellan?

puuuuzz <3

2009-02-08 @ 21:33:30
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

2009-02-10 @ 13:17:16
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lagom kul, dem har en massa fuffens för sig hela tiden (;

2009-02-10 @ 13:21:08
URL: http://jennysvenssons.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: finns dom på H&M i k-stad samma modell som på min blogg och för 98 kr? isf kan inte du köpa sånna till mig i strl 36 så betalar jag dig?? ;) :)

puuuuuuuuuuuuuuuuuzz <3

2009-02-11 @ 18:11:25
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0