Onsdag i skolan

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska gå så jag kan börja gå ner till tåget.. Att man alltid ska behöva vänta.
Jaja..
Dåligt uppdaterat i veckan, men har inte orkat/haft tid. Igår red jag iaf och stackars Ballerina var livrädd för några fotbollsspelare som skrek osv till varanda, så fick tyvärr vända hemåt igen, så blev bara skritt igår. Ja och sen taktade hon + lite trav då. Slog med huvudet och hoppade runt heela tiden gjorde hon också.. Lite kul var det ändå när hon i vanliga fall brukar vara så lugn. haha :P

För övrigt är det grått och trist väder ute idag, snöat har det med gjort, men inte lagt  sig som tur är :)

Hörs kanske senare ikväll, annars imon, då jag har studiedag :D
Hugs!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

har ni studiedag imorgon? vi hade i tisdags ;)

PUUUUZZ

2009-03-11 @ 18:14:42
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Linnea

Jaadå, det är helt okej! Jag lägger upp mina dagar helt som jag vill där, och jag bestämmer helt själv hur hästarna ska ridas & tränas, och jag bestämmer mina arbetstider, så det är skönt ;) haha.

Det ligger i Skånes Fagerhult, världens minsta håla i norra skåne!



Ja, jag har sökt några jobb med men orkar inte mera. Jag är glad att jag får åka tillbaka dit :)

2009-03-11 @ 21:29:21
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0